Шановні гості сайту!



Запрошуємо на сторінку методичної роботи

/Files/images/1-a-vospitateli/FOT_3896_pp.jpg


Методичну роботу очолює: Воробйова Ірина Анатоліївна

Професійна інформація : освіта вища, Глухівський державний педагогічний інститут ім.С.М.Сергєєва-Ценського,1991р.

Кваліфікація : "Спеціаліст вищої кваліфікації", звання " Старший вихователь"
Девіз моєї роботи:
Поганий господар вирощує бур'ян,
Хороший вирощує рис.
Розумний культивує грунт,
А далекоглядний виховує працівника.
І. Іманцумі
Головна мета методичної роботи :–допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних питань розвитку,
-вдосконалення і підвищення професійної майстерності та фахового рівняпедагогічних кадрів; -активізація творчого потенціалу; формування здатності до швидкої адаптації вумовах, що постійно змінюються, у зв’язку з переходом на новий зміст

/Files/images/cke_177.png


/Files/images/cke_183.png

Правила організації методичної роботи

Методична робота в закладі дошкільної освіти відповідає наступним правилам:

- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;

- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;

- позначається на рівні підготовленості вихованців;

- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;

- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;

- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.

Методична тема на 2023/2024 навчальний рік :

-Розвиток креативності вихователів, їх готовності й здатності до інноваційної діяльності як шлях до оптимізації педагогічного процесу.

У процесі організації освітньої діяльності в дистанційному форматі організаційно- методичні напрями:

  • організувати навчання та надавати методичну підтримку педагогічним працівникам щодо дистанційної роботи з дітьми;
  • забезпечити педагогів необхідним обладнанням та доступом до інтернету;
  • організувати психолого-педагогічну підтримку та супровід усіх учасників освітнього процесу; заздалегідь спланувати змістовий контент роботи, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та сприятиме зниженню тривожності;
  • контролювати систематичність організації освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку.

Приорітети розвитку методичної роботи на 2023/2024 навчальний рік:


- варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;

- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;

- активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;

- формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного ефективного досвіду педагогічної діяльності;

- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;

- формування готовності до професійного самовдосконалення.

Головні завдання діяльності методичної роботи


- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;

- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;

- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.

- підтримка ділового тонусу педагогів;

- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;

- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання

- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;

Наскрізними в організації освітнього процесу з дітьми будь-якої вікової групи мають бути такі ідеї та теорії:

-ідеї гуманістичної педагогіки, спрямовані на гуманне ставлення до дитини;

-теорія природовідповідності, за якою у дитини треба розвивати задатки та здібності, зберігаючи її природу;

-ідеї про патріотичне і громадянське виховання, використання казки та гри у гармонійному розвитку особистості;

-ідея солідарної відповідальності держави, громади, родини, фахівців педагогічної освіти й інших професій, причетних до піклування, догляду та розвитку дітей раннього і дошкільного віку.

З-поміж актуальних питань в умовах воєнного стану найважливішими є такі:

-організація психологічної, методичної підтримки педагогічних працівників;

-підтримка дітей та батьків у складних ситуаціях;

-організація освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку;

-налагодження зв’язків і підтримка педагогічного партнерства ЗДО з батьками вихованців, представниками територіальних громад;

-надання різних видів психолого-педагогічної підтримки дітям, батькам;

-здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей, зокрема й з особливими освітніми потребами.

Мої досягнення

/Files/images/Отсканировано 17.04.2012 18-48 (2).jpg /Files/images/Отсканировано 17.04.2012 18-48 (3).jpg/Files/images/Отсканировано 17.04.2012 18-48 (4).jpg /Files/images/Отсканировано 17.04.2012 18-48 (5).jpg/Files/images/Отсканировано 17.04.2012 18-48.jpg

/Files/images/diplom.jpeg

/Files/images/diplom_2.jpeg



Кiлькiсть переглядiв: 1661