Шановні гості сайту!
Запрошуємо на сторінку методичної роботи
Методичну роботу очолює: Воробйова Ірина Анатоліївна
Професійна інформація : освіта вища, Глухівський державний педагогічний інститут ім.С.М.Сергєєва-Ценського,1991р.
Кваліфікація : "Спеціаліст вищої кваліфікації", звання " Старший вихователь"
Девіз моєї роботи: Поганий господар вирощує бур'ян, Хороший вирощує рис. Розумний культивує грунт, А далекоглядний виховує працівника. І. Іманцумі | Головна мета методичної роботи :–допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних питань розвитку, -вдосконалення і підвищення професійної майстерності та фахового рівняпедагогічних кадрів; -активізація творчого потенціалу; формування здатності до швидкої адаптації вумовах, що постійно змінюються, у зв’язку з переходом на новий зміст |
Правила організації методичної роботи
Методична робота в закладі дошкільної освіти відповідає наступним правилам:
- організована нестандартно, яскраво, жваво, цікаво, з урахуванням індивідуальних запитів і можливостей педагогів;
- приносить вихователям відчутну практичну допомогу, тобто має безпосередній вихід;
- позначається на рівні підготовленості вихованців;
- задовольняє духовні, естетичні, моральні та інші запити педагога;
- постійно користується увагою адміністрації: стимулюється, контролюється, враховується при підбитті підсумків;
- створює умови для виникнення людських контактів і творчого спілкування з колегами, об’єднує спрямованістю до загальної мети.
Методична тема на 2023/2024 навчальний рік :
-Розвиток креативності вихователів, їх готовності й здатності до інноваційної діяльності як шлях до оптимізації педагогічного процесу.
У процесі організації освітньої діяльності в дистанційному форматі організаційно- методичні напрями:
- організувати навчання та надавати методичну підтримку педагогічним працівникам щодо дистанційної роботи з дітьми;
- забезпечити педагогів необхідним обладнанням та доступом до інтернету;
- організувати психолого-педагогічну підтримку та супровід усіх учасників освітнього процесу; заздалегідь спланувати змістовий контент роботи, що відвертатиме увагу дітей від хвилювань, страхів та сприятиме зниженню тривожності;
- контролювати систематичність організації освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку.
Приорітети розвитку методичної роботи на 2023/2024 навчальний рік:
- варіативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки та практики, про нові вимоги до фахівця;
- диференційоване навчання й розвиток педагогічних кадрів, підвищення їх кваліфікації;
- активне формування інноваційного потенціалу, професійної мотивації;
- формування, виявлення, вивчення та впровадження найбільш цінного ефективного досвіду педагогічної діяльності;
- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
- формування готовності до професійного самовдосконалення.
Головні завдання діяльності методичної роботи
- підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
- вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання
- оптимізація системи мотивації педагогів до підвищення фахової майстерності та узагальнення власного педагогічного досвіду;
Наскрізними в організації освітнього процесу з дітьми будь-якої вікової групи мають бути такі ідеї та теорії:
-ідеї гуманістичної педагогіки, спрямовані на гуманне ставлення до дитини;
-теорія природовідповідності, за якою у дитини треба розвивати задатки та здібності, зберігаючи її природу;
-ідеї про патріотичне і громадянське виховання, використання казки та гри у гармонійному розвитку особистості;
-ідея солідарної відповідальності держави, громади, родини, фахівців педагогічної освіти й інших професій, причетних до піклування, догляду та розвитку дітей раннього і дошкільного віку.
З-поміж актуальних питань в умовах воєнного стану найважливішими є такі:
-організація психологічної, методичної підтримки педагогічних працівників;
-підтримка дітей та батьків у складних ситуаціях;
-організація освітнього процесу з дітьми раннього та дошкільного віку;
-налагодження зв’язків і підтримка педагогічного партнерства ЗДО з батьками вихованців, представниками територіальних громад;
-надання різних видів психолого-педагогічної підтримки дітям, батькам;
-здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей, зокрема й з особливими освітніми потребами.